Responsive Advertisement

Nurul kantoi menipu! Cuba salahkan Utusan tetapi Malaysiakini ada laporan asalnya!

Nurul Izzah telah dirakam - seperti juga bapanya yang dirakam menghenjut, cuma Nurul telah dirakam mengeluarkan kenyataan yang Orang melayu seharusnya dibiar bebas memilih agama dan sepatutnya tiada ketetapan untuk orang Melayu menganut Islam. 

Pendengarnya, penganut kristian bandar kelas pertengahan di gereja Tabernacle, Subang kemudiannya bersorak dan bertepuk tangan. Dia sedang memancing undi orang-orang kristian dan dia telah memainkan peranannya dengan baik. Inilah Nurul - 'penyelamat' yang ditunggu pihak gereja.

Malah gereja telah menghantar mesej kepada jemaah mereka untuk berpuasa dan berdoa untuk perubahan dalam pilihan raya akan datang. Pemimpin-pemimpin gereja ramai yang telah menggunakan FB mereka untuk berkempen secara terbuka untuk PR. Ia dilakukan tanpa berselindung.

Kita tahu pihak gereja menyokong siapa. Kita tahu tiada lagi sikap berkecuali pihak gereja apabila semua penyampai pada forum di gereja Tabernacle itu adalah daripada Pakatan Rakyat.

Tetapi Allah maha besar. Nurul terlupa bahawa komen beliau tidak akan diterima baik oleh majoriti umat Islam konservatif dan orang kuat iman yang akan menjadi penentu dalam pilihan raya kelak.

Puak liberal dan bukan Islam akan menyokong Nurul tetapi akhirnya, majoriti Melayu yang akan menjadi penentu kalah menang.

Jadi Nurul bertukar kepada mod kawalan kerosakan. Dia menafikan. Dia mengancam Utusan Malaysia dengan mahkamah tetapi video pengakuannya telah tersebar. Di sini kami lampirkan laporan Malaysiakini - laman web pro-Pakatan Rakyat.

Utusan boleh memanggil Steven Gan dan Premesh Chandran untuk memberi keterangan di mahkamah jika Nurul ingin meneruskan hasratnya untuk menyaman!

Kami masih cuba memahami mengapa sesetengah gereja masih berdoa untuk pemimpin yang jujur dan bermoral pada masa yang sama ditangkap berbohong, penzina bersiri ditangkap mengadakan hubungan seks dengan gadis GRO Cina atau terlibat dalam seks oral di dalam tandas. Ia adalah sukar untuk dibayangkan.

~http://stopthelies.my/